Polacy są zaabsorbowani polityką chcieliby śledzić obrady Sejmu, korzystając z kinowej atmosfery. Po historycznej frekwencji wyborczej, zobojętnienie polityką przeszło do euforii. Obrady Sejmu biją rekordy oglądalności. Zamiast dobrego horroru lub komedii romantycznej w kinie można wybrać – obrady sejmu ! Bilety rozeszły się szybciej niż na kolejny epizod “Gwiezdnych Wojen”
11 grudnia w roli głównej Mateusz Morawiecki
Po niedawnych wyborach kanał sejmowy na YouTube stał się niespodziewanym hitem, bijąc wszelkie rekordy popularności. Rzeczywiście, fascynacja obradami Sejmu osiągnęła poziom, o którym dotąd można było tylko pomarzyć. W związku z tym warszawska Kinoteka postanowiła rozszerzyć tę polityczną ucztę i umożliwić wszystkim zainteresowanym obejrzenie jej na dużym ekranie kinowym. Spektakularna transmisja zaplanowana jest na 11 grudnia. Właśnie tego dnia, podczas ekscytujących obrad, tymczasowy premier Mateusz Morawiecki podjąć się ma próby sformowania rządu i uzyskania wotum zaufania. Czy kino stanie się nowym miejscem na polityczne show, czy może to tylko kolejny akt dramy politycznej?
Potrzeba więcej sal kinowych
Pierwsza sala, czyli około 250 miejsc, zapełniła się błyskawicznie. Właśnie analizujemy sytuację, liczymy kolejne spływające zgłoszenia. Kiedy będziemy mieli pełny obraz, podejmiemy decyzję dotyczącą uruchomienia dodatkowej sali – przekazała w rozmowie z portalem teleshow.wp.pl Karolina Fornal z działu marketingu i dystrybucji Kinoteki. Bilety na ten premierowy i jedyny seans są bezpłatne.
Rekordy “The best of Hołownia”
Nowy marszałek Sejmu stał się prawdziwą sensacją mediów, a jego słowa zdobywają dominującą pozycję w przestrzeni internetowej. Analizując wpływ Szymona Hołowni, eksperci dokonali dogłębnej analizy, która ujawniła, że od 13 listopada do 4 grudnia pojawiło się ponad 330 tysięcy wzmianek na jego temat w różnych mediach. Według obliczeń firmy PSMM Monitoring & More, specjalizującej się między innymi w monitoringu mediów, ekwiwalent reklamowy tych publikacji (AVE) osiągnął imponującą sumę ponad 671,5 mln zł. W tradycyjnych mediach odnotowano 46 tysięcy wzmianek, natomiast w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 290 tysięcy postów i komentarzy.