Obecnie odchodzący do przeszłości rok zapamiętamy przede wszystkim jako czas ogarniającej świat pandemii, przez którą ogromna część przedsiębiorców zmuszona była do całkowitego zamknięcia firm. Na szczęście jednak znaleźli się też tacy, którzy szansy na rozwój zaczęli słusznie wypatrywać na polu internetu. Właśnie im dedykujemy niniejszy napisany wspólnie z ekspertami z branży SEO krótki artykuł na temat znaczenia marketingu w sieci.
Zobacz, jak wiele może dać Ci efektywny content marketing
W świecie WWW wciąż panuje przeświadczenie, że dobry content jest królem wszystkich zabiegów marketingowych. Kolejne lata pokazują, że nie tylko jest to prawda, ale także że wyszukiwarka coraz bardziej stawia na unikatowe i atrakcyjne treści. Ostanie aktualizacje algorytmów zdecydowanie pokazują, że internet w najbliższych miesiącach będzie jeszcze lepszym miejscem dla wszystkich użytkowników liczących na autentyczne informacje. Update o nazwie EAT będzie całościowo oceniał każdy serwis pod kątem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, natomiast BERT przyczyni się do jeszcze skuteczniejszego rozpoznawania niuansów naturalnego języka.
Oznacza to, że obecnie w sieci Google zaczęło walczyć z fake newsami i podstępnymi clickbaitami, a także że znacznie większy nacisk położy na promowanie tekstów autentycznych i oryginalnych – możemy zatem zupełnie zapomnieć o publikowaniu treści o wątpliwej jakości lub też tekstów naszpikowanych sztucznie słowami kluczowymi. Oczywiście tworzeniem wartościowych i angażujących odbiorcę treści możemy zająć się na własną rękę, jeżeli tylko mamy odpowiednią ilość czasu i sił.
„Znaczna większość przedsiębiorców woli jednak zdać się na pomoc copywriterów pracujących w najlepszych agencjach interaktywnych a zaoszczędzone dni spożytkować na rozwijanie biznesu w innych obszarach.”
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Buduj szeroki profil linków zewnętrznych i zwiększaj ruch na stronie
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych według afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ wiąże się nierozerwalnie z tak zwanym link buildingiem, czyli pozyskiwaniem odpowiedniego zaplecza odsyłaczy prowadzących na stronę z różnych ważnych dla nas zakątków świata online. Profesjonaliści z agencji marketingu sieciowego wykorzystają do tego tworzenia nowych odnośników wysokiej jakości treści content marketingowe (artykuły sponsorowane), ale nie tylko. Dzięki ich wysiłkom w zakresie buzz marketingu Twoja strona pojawi się w komentarzach na ważnych forach, ale także w katalogach witryn, firm i ogłoszeń, dodatkowo będzie się też liczyła obecność w social mediach. Także tutaj możemy samodzielnie zacząć działać stopniowo zyskując zasięg, którym dzięki partnerom biznesowym dysponuje agencja interaktywna. Na pewno jednak będzie nas to kosztować wiele wysiłku i wyrzeczeń. Tymczasem specjaliści od pozycjonowania sprawią, że widoczność w świecie WWW i zyski z obecności online staną się jedynie kwestią czasu.