[boombox_dropcap style=”primary” font_size=”70px” color=”red”
class=”class-name”] Na [/boombox_dropcap]
oryginalnym materiale wyborczym Koalicji obywatelskiej zamiast blisko ludzi pojawił się hashtag #SilniRazem. To niedopuszczalne żeby telewizja publiczna finansowana ze środków publicznych robiła takie rzeczy.
Proszę przeprosić,za sfałszowanie plakatu a wpisy, umieszczone z waszej konferencji to wpisy z fejkowego konta, które wczoraj było zgłaszane,czy to nie aby wasz troll go założył,aby dziś przypuścić atak,na grupę zwykłych ludzi,brzydko się chwytacie panowie.Tu wasze fałszerstwo. – pisze jeden z internautów
Spółki skarbu państwa rozsyłają ulotki kandydatów PiS. Kampania coraz bardziej brudna.
Buta i arogancja wiceprezesa PiS przekracza już granice dobrego smaku. Każdy jego wpis to obrażanie nie tylko komitetów wyborczych, ale tez samych wyborców. Może to wynikać tylko z jednego – PiS już wie, że wybory może przegrać.
Pro rządowe bojówki zakładają konta, których nazwy są bardzo zbliżone do nazw kont konkurencji politycznej. Zdarza się, powstają konta nazywane tak samo jak przeprowadzane akcje wyborcze. Następnie na tych kontach zamieszczane są ohydne hejtujące wpisy.
Joachim Brudziński świadomie czy nieświadomie, trudno to powiedzieć, powołuje się na fałszywe konto jakoby pod nim wpisywała się Koalicja Obywatelska. Niestety kiedy sprawa wyszła na jak nie przeprosił tylko wylał kolejny kubeł pomyj.
Co roku każda kampania jest coraz bardziej ostra.
Brudziński skompromitował się i sam wpadł w pułapkę Pisowskich trolli.
A tak PiS sfałszował Bilbord @M_K_Blonska. Fałszujecie rzeczywistość w TVP, więc widzę pewne przyzwyczajenie. Kłamstwo weszło wam w krew. @jbrudzinski Zrobimy wszystko, żeby z was wyszło po 13 października. pic.twitter.com/MYKfG1fj1G
— Cezary Tomczyk (@CTomczyk) September 16, 2019